2015(e)ko otsailaren 7(a), larunbata

Pierre Etxeberriren Egunkaria: Euskaldun bat Lehenengo Mundu Gerran (13)

1915eko abuztuaren 31.

Hortzean min handia dut, min handia dudanez medikuak injekzio bat jarri dit, injekzioarekin lo geratu naiz eta ametsetan hasi naiz. Alemaniarren kontrako gerra irabazten genuela amestu dut. Etxera itzultzen nintzela amestu dut, ni herriko pertsonek heroi bezala tratatzen ninduten. Ni oso pozik nengoen familia ikusteaz eta bizirik jarraitzeaz.

Bat-batean bonba baten zaratak esnatu nau. Begiak ireki ditudanean, nire lagun batzuk ikusi ditut zaurituta eta beste batzuk hilda. Besorik gabe zegoen gazte bati lagundu diot medikuarengana eramaten, badakit hilko dela baina nik ezin dut gauza gehiagorik egin. Medikuarengana eraman dut baina bertan hil da.

Gaua iritsi da, ia ez daukat indarrik, gose naiz eta ez daukat ezer jateko.Gau honetan alemaniarrak etorri dira eta mostaza gasa bota digute, batzuk bizirik atera gara baina beste batzuk hil dira pozonduta.

Atxar Lareki


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina